Katera od naštetih gora je najvišja?

Stenar

Špik

Kukova špica

Velika Mojstrovka

Krn

Rombon

gorovja / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovjeŠkolj sv. Pavla nad Vrtovinom / Malovše - Školj sv. Pavla nad Vrtovinom

Malovše - Školj sv. Pavla nad Vrtovinom

Izhodišče: Malovše (188 m)
Cilj: Školj sv. Pavla nad Vrtovinom (520 m)
Zemljevid: Goriška 1:50.000

a) S hitre ceste Razdrto - Nova Gorica se usmerimo na izvoz Selo, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Nove Gorice, a se po glavni cesti peljemo le kakih 20 m, nato pa zavijemo desno na lokalno cesto, po kateri kmalu prispemo na naslednje križišče. Tu nadaljujemo naravnost (levo Črniče, desno Gojače) ter se po rahlo vzpenjajoči cesti zapeljemo v vas Malovše. Parkiramo nad vasjo, najbolje v bližini pokopališča.
b) S hitre ceste oz. avtoceste Nova Gorica - Razdrto se usmerimo na izvoz Selo, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Novi Gorici. Naprej se peljemo skozi podvoz pod avtocesto do bližnjega uvoza na avtocesto. Od tu nadaljujemo po glavni cesti le še kakih 20 m, nato pa zavijemo desno na lokalno cesto, po kateri kmalu prispemo na naslednje križišče. Tu nadaljujemo naravnost (levo Črniče, desno Gojače) ter se po rahlo vzpenjajoči cesti zapeljemo v vas Malovše. Parkiramo nad vasjo, najbolje v bližini pokopališča.

Od pokopališča se usmerimo na desno cesto v smeri sv. Pavla (levo Črniče) ter po njej hodimo približno 50 m. Po 50 m asfaltna cesta zavije rahlo v desno, mi pa jo ravno na tem mestu zapustimo in nadaljujemo naravnost na makadamsko cesto. Zelo kratek čas hodimo po makadamski cesti, nato pa nas oznake za sv. Pavla in Kucelj usmerijo še rahlo bolj v levo na deloma kamnit kolovoz. Sledi rahel vzpon skozi gozd, nato pa se priključimo poti iz vasi Gojače.
Nadaljujemo naravnost ter se po lepo sledljivem a nemarkiranem kolovozu, ki se nadaljuje skozi vse bolj redek gozd, povzpnemo do naslednjega označenega razpotja. Tokrat nadaljujemo po levem kolovozu (desno sv. Pavel in Vrtovin), ob katerem so oznake za Kucelj in sv. Pavel. Le nekaj 10 m višje se priključimo širšemu kolovozu in mu sledimo v desno (levo Črniče). V nadaljevanju se približno 10 minut vzpenjamo po omenjenem kolovozu, nato pa prispemo na naslednje razpotje, kjer nas oznake za Kucelj usmerijo desno na nekoliko ožji kolovoz, kateremu se že kmalu z desne priključi pot, po kateri bi prišli, če bi nekoliko nižje nadaljevali v smeri sv. Pavla in Vrtovina. Naprej nekaj časa prečimo v desno, nato pa nas pot pripelje do večjega korita. Od tu še kratek čas nadaljujemo skozi pas grmičevja, nato pa nas pot pripelje do mesta, kjer nadaljujemo desno v smeri sv. Pavla (levo Kucelj). Pot naprej se vzpne skozi pas gozda, nato pa se položi in nas pripelje do cerkvice sv. Pavla.

Malovše - skolj_sv_pavla_nad_vrtovinom1
Malovše - skolj_sv_pavla_nad_vrtovinom31
Malovše - skolj_sv_pavla_nad_vrtovinom32
Malovše - skolj_sv_pavla_nad_vrtovinom33
Diskusija o izletu Malovše - Školj sv. Pavla nad Vrtovinom ()