gorovja / KaravankeKoča pri izviru Završnice / Ljubelj - Koča pri izviru Završnice

Ljubelj - Koča pri izviru Završnice

Izhodišče: Ljubelj (1058 m)
Cilj: Koča pri izviru Završnice (1425 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice, pri razcepu Podtabor nadaljujemo v smeri Ljubelja in Tržiča. Z vožnjo nadaljujemo po sprva hitri, nato pa regionalni cesti, kateri sledimo vse do mejnega prehoda Ljubelj. Tik pred mejnim prehodom zavijemo levo (smer Zelenica) in nato po nekaj 10 m nadaljnje vožnje parkiramo na velikem parkirišču.

S parkirišča se usmerimo na peš pot v smeri Zelenice, Vrtače in Stola. Kolovozna pot, ki poteka po levi strani smučarske proge, nas po približno 15 minutah zmernega vzpona skozi gozd pripelje do prej omenjene proge ob kateri se nato vzpenjamo. Pot, ki nam nudi lepe poglede na obsežna melišča Begunjščice na levi in greben Ljubeljščice na desni nas nato v rahlem vzponu pripelje do koče na Vrtači. Od koče nadaljujemo naravnost po markirani poti, ki se počasi obrne rahlo v levo in nas po krajšem prečnem vzponu pripelje v pas rušja. Naprej se pot za krajši čas strmeje vzpne in nas nato pripelje na kolovoz (transportno reševalna cesta), kateremu nato v zmernem vzponu sledimo do planinskega doma na Zelenici.
Od doma na Zelenici nadaljujemo desno v smeri Stola in Vrtače (levo Begunjščica) po poti, ki takoj za domom zavije levo in se vzpne ob otroški vlečnico. Nekje na polovici žičnice pa pridemo na manj opazno razpotje, kjer se v desno odcepi pot na Vrtačo. Nadaljujemo naravnost po poti, ki nas hitro pripelje na vrh otroške vlečnice. Naprej nadaljujemo po široki poti, ki se začne zmerno spuščati sprva ob robu druge vlečnice in nato skozi gozd. Po približno 20 minutah hoje od doma na Zelenici pa nas pot pripelje do koče pri izviru Završnice.

Ob poti: Koča Vrtača (1288m), Dom na Zelenici (1536m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Dom na Zelenici, Srednji vrh (nad Završnico) (1 h), Zelenjak, Palec, Vrtača
Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice1 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice2 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice3 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice4 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice5 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice6 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice7 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice8 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice9 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice10 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice11 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice12 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice13 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice14 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice15 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice16 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice17 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice18 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice19 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice20 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice21 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice22 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice23 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice24 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice25 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice26 Ljubelj - koca_pri_izviru_zavrsnice27
Diskusija o izletu Ljubelj - Koča pri izviru Završnice ()
niki
10.8.2006
To je prijeten izlet, ko ni prevroče. Pot sem prehodila v času, ko sta ob poti cveteli kranjska in turška lilija in dišeči nageljni.
Gost
19.2.2007
ke so pa kj sobe ... na slikah??...kok sploh je sob?...velik nasmehzadreganasmehnasmehnasmeh
31.3.2007
Če so te zanimali podatki glede Koče pri izviru Završnice si lahko kaj več pogledaš na tej strani nasmeh http://www.planinsko-drustvo-zirovnica.si/dom.htm
plavžar
7.10.2012
Koča je ZAPRTA!!!
k.nina
1.8.2015
super koča, 5+!nasmeh
Pelca
26.8.2016
Predvcerajsnjim sem obiskala koco z ljubeljske strani. Oskrbnica zelo zelo prijazna, hrana pa naravnost odlicna! Razgled proti Blejskemu jezeru fenomenalen. Idilicen izlet, priporocam!