gorovja / KaravankeDom na Peci / Jakobe - Dom na Peci

Jakobe - Dom na Peci

Izhodišče: Jakobe (1420 m)
Cilj: Dom na Peci (1665 m)
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000

a) Zapeljemo se v Črno na Koroškem, nato pa sledimo oznakam za Koprivno in Podpeco. Nekaj časa se še peljemo ob reki Meži, nato pa gremo iz križišča desno v smeri Podpece, Doma na Peci in Koče na Pikovem. V Podpeci se asfalt konča, mi pa sledimo oznakam za Dom na Peci. Višje, na prevalu Vrh šteng, se nam z desne priključi še cesta iz Mežice, mi pa še naprej sledimo oznakam za Dom na Peci, ponekod opazimo tudi oznake "avtocesta". Z vožnjo nadaljujemo po makadamski cesti, v zadnjem križišču pa sledimo oznakam za parkirišče. Omenjeni cesti sledimo do njenega konca, kjer parkiramo na parkirišču Jakobe.
b) Zapeljemo se v Luče (do sem iz Mozirja ali iz Kamnika čez prelaz Volovljek (Kranjski Rak)), nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Logarski dolini. V vasi Solčava zapustimo glavno cesto proti Logarski dolini in z vožnjo nadaljujemo desno v smeri Podolševe, prelaza Spodnje Sleme in Črne na Koroškem. V nadaljevanju cesta izgubi asfaltno prevleko, mi pa po nekaj kilometrih na križišču v Podolševi zavijemo desno proti Črni na Koroškem. Cesta, ki se v nadaljevanju v glavnem prečno vzpenja, pa nas čez čas pripelje do prelaza Spodnje Sleme. S prelaza se cesta prične spuščati, mi pa ji sledimo v smeri Črne na Koroškem. Ko se po nekaj kilometrih spustimo v dolino, na križišču zavijemo desno proti Črni na Koroškem (levo Koprivna). Po glavni cesti se spuščamo proti Črni na Koroškem, nas pa cesta najprej vodi mimo odcepa v dolino Tople, nekoliko nižje pa še do odcepa ceste proti Podpeci, Koči na Pikovem in Domu na Peci. Nadaljujemo po omenjeni cesti, ki nas hitro pripelje v Podpeco. V Podpeci se asfalt konča, mi pa sledimo oznakam za Dom na Peci. Višje, na prevalu Vrh šteng, se nam z desne priključi še cesta iz Mežice, mi pa še naprej sledimo oznakam za Dom na Peci, ponekod opazimo tudi oznake "avtocesta". Z vožnjo nadaljujemo po makadamski cesti, v zadnjem križišču pa sledimo oznakam za parkirišče. Omenjeni cesti sledimo do njenega konca, kjer parkiramo na parkirišču Jakobe.
c) Zapeljemo se v Mežico, kjer sledimo oznakam za Peco. V nadaljevanju se peljemo proti MP Mežica, še pred mejnim prehodom pa zavijemo levo na cesto v smeri Pece. Višje, na prevalu Vrh šteng, se nam z leve priključi še cesta iz Podpece, mi pa sledimo oznakam za Dom na Peci, ponekod opazimo tudi oznake "avtocesta". Z vožnjo nadaljujemo po makadamski cesti, v zadnjem križišču pa sledimo oznakam za parkirišče. Omenjeni cesti sledimo do njenega konca, kjer parkiramo na parkirišču Jakobe.

S parkirišča nadaljujemo za oznakami Dom na Peci ter pot nadaljujemo po kolovozu desno navzgor. Po krajšem vzponu pridemo do razpotja, kjer nadaljujemo desno ter se še naprej vzpenjamo po kolovozu. Kolovoz nato postopno postane manj strm in ga kmalu tudi zapustimo. Markacije nas namreč usmerijo levo na peš pot, po kateri se nato nekaj časa vzpenjamo skozi gozd. Pot skozi gozd nas nato ponovno pripelje na ožji kolovoz, kjer nadaljujemo desno ter v približno 5 minutah nadaljnje hoje dosežemo Dom na Peci.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Votlina Kralja Matjaža, Mala Peca, Končnikov vrh (2 h), Bistriška špica/Feistritzer Spitze (3 h), Kordeževa glava (Peca) (1 h 30 min)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Jakobe - dom_na_peci1 Jakobe - dom_na_peci2 Jakobe - dom_na_peci3 Jakobe - dom_na_peci4 Jakobe - dom_na_peci5 Jakobe - dom_na_peci6 Jakobe - dom_na_peci7 Jakobe - dom_na_peci8 Jakobe - dom_na_peci9 Jakobe - dom_na_peci10 Jakobe - dom_na_peci11 Jakobe - dom_na_peci12 Jakobe - dom_na_peci13 Jakobe - dom_na_peci14 Jakobe - dom_na_peci15 Jakobe - dom_na_peci16 Jakobe - dom_na_peci17
Diskusija o izletu Jakobe - Dom na Peci ()
panda
29.5.2010
Čestitke moderatorju za dodano pot, ki sem jo pogrešal. nasmeh Zdaj bo lahko marsikdo uporabil to pot, saj je najhitrejša do koče iz doline. LP
ahaba
Pozdravljeni !
zanima me kakšna je cesta do parkirišča. Ali je prevozna tudi za osebne avtomobile npr.Opel Corsa . Nismo še bili na Peci in letos nameravamo iti zato malo informacij.
LP
panda
29.5.2010
Cesta je v solidnem stanju. nasmeh
Rok
Cesta sicer ni ravno najlepša, vendar za osebne avtomobile ni težav.