gorovja / Kamniško Savinjske AlpePlesnikova planina / Hotel Plesnik - Plesnikova planina

Hotel Plesnik - Plesnikova planina

Izhodišče: Hotel Plesnik (760 m)
Cilj: Plesnikova planina (1319 m)
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000

Najprej se zapeljemo v Logarsko dolino (vstopnina za osebni avto 7 eur (julij 2016)), nato pa se peljemo do križišča, kjer nas oznake za Hotel Plesnik usmerijo rahlo levo (rahlo desno slap Rinka). Od križišča se peljemo še nekaj 100 metrov, nato pa parkiramo na parkirišču v bližini hotela.

S parkirišča nadaljujemo po ožji asfaltni cesti, ki nas mimo drevesa Plesnikova brest v nekaj minutah pripelje do kmečke hiše Ojstrica, kjer nadaljujemo levo v smeri Plesnikove planine, Strelovca in Koče na Klemenči jami (pot preko Plesnikove planine). Malo naprej prispemo do Turistične kmetije Plesnik, nekoliko naprej pa še do konca vozne ceste pri gospodarskem poslopju, kjer nas rdeči kažipoti usmerijo desno na kolovoz, po katerem se ob lepih pogledih vzpnemo do gozda. Na bližnjem razpotju kolovozov nadaljujemo levo, nato pa sledimo markacijam, ki nas po dokaj zaraščeni poti pripeljejo do širše makadamske ceste. Po cesti hodimo do desnega ovinka, tam pa poiščemo nadaljevanje markirane poti. Markirana pot, ki se v zadnjem času precej zarašča, se nekoliko višje vrne na cesto, po cesti pa hodimo do križišča, kjer nadaljujemo desno. Nekaj 10 korakov za križiščem nas markacije povedejo levo, na krajšo lestev, za njo pa stopimo na zaraščeno pot. Višje še nekajkrat prečimo v nadaljevanju slabšo cesto, pot po kateri hodimo pa je na nekaj zaraščenih jasah oz. posekah povsem zaraščena in med grmičevjem komaj sledljiva. Višje se nam nekajkrat odpre lep razgled na vrhove nad Logarsko dolino, mi pa prečimo še nekaj kolovozov, nato pa mimo korita z vodo stopimo iz gozda na spodnji del Plesnikove planine. Ko stopimo iz gozda sledi še kratek vzpon in prispemo do Plesnikovega stanu na Plesnikovi planini.
Ker je markirana pot na več delih povsem zaraščena, je primernejše, da za hojo uporabimo cesto, ki večkrat seka planinsko pot.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2016 (julij).

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Icmanikova planina (1 h 15 min), Logarska peč (1 h 20 min), Strelovec (2 h)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Hotel Plesnik - plesnikova_planina1 Hotel Plesnik - plesnikova_planina2 Hotel Plesnik - plesnikova_planina3 Hotel Plesnik - plesnikova_planina4 Hotel Plesnik - plesnikova_planina5 Hotel Plesnik - plesnikova_planina6 Hotel Plesnik - plesnikova_planina7 Hotel Plesnik - plesnikova_planina8 Hotel Plesnik - plesnikova_planina9 Hotel Plesnik - plesnikova_planina10 Hotel Plesnik - plesnikova_planina11 Hotel Plesnik - plesnikova_planina12 Hotel Plesnik - plesnikova_planina13 Hotel Plesnik - plesnikova_planina14 Hotel Plesnik - plesnikova_planina15 Hotel Plesnik - plesnikova_planina16 Hotel Plesnik - plesnikova_planina17 Hotel Plesnik - plesnikova_planina18 Hotel Plesnik - plesnikova_planina19 Hotel Plesnik - plesnikova_planina20 Hotel Plesnik - plesnikova_planina21 Hotel Plesnik - plesnikova_planina22 Hotel Plesnik - plesnikova_planina23 Hotel Plesnik - plesnikova_planina24 Hotel Plesnik - plesnikova_planina25 Hotel Plesnik - plesnikova_planina26 Hotel Plesnik - plesnikova_planina27 Hotel Plesnik - plesnikova_planina28 Hotel Plesnik - plesnikova_planina29 Hotel Plesnik - plesnikova_planina30 Hotel Plesnik - plesnikova_planina31 Hotel Plesnik - plesnikova_planina32 Hotel Plesnik - plesnikova_planina33 Hotel Plesnik - plesnikova_planina34 Hotel Plesnik - plesnikova_planina35
Diskusija o izletu Hotel Plesnik - Plesnikova planina ()
Simke6
6.8.2018
Pot je katastrofalna, zarascena, veliko podrtega drevja, slaba oznacba mrk pogled