Najvzhodnejši dvatisočak v Sloveniji je?

Kordeževa glava

Mala Raduha

Velika Zelenica

Ojstrica

gorovja / Škofjeloško, Cerkljansko hribovje in JelovicaPlanina Kališnik / Dražgoše (Na Pečeh) - Planina Kališnik

Dražgoše (Na Pečeh) - Planina Kališnik

Izhodišče: Dražgoše (Na Pečeh) (816 m)
Cilj: Planina Kališnik (1180 m)
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000

a) Zapeljemo se v Železnike, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Dražgošam. Skozi Dražgoše sledimo glavni cesti do dela vasi imenovanega Na Pečeh, kjer opazimo oznake za Bičkovo skalo. Ob omenjenem križišču se prične opisana. V bližini ni urejenih parkirnih mest.
b) Zapeljemo se v Kranj, nato pa sledimo oznakam za Besnico (odcep s stare ceste Ljubljana - Kranj je pred mostom preko reke Save, oz. za mostom če prihajamo iz smeri Kranja). V nadaljevanju se peljemo skozi Spodnjo in Zgornjo Besnico ter Njivico. Še nekoliko naprej prispemo v Nemilje, za omenjenim naseljem pa se cesta prične strmeje vzpenjati. Ko prispemo v Podblico, sledimo glavni cesti, nad Podblico pa dosežemo glavno cesto Kropa - Dražgoše, kateri sledimo v levo (če je ovinek preoster je nekaj 10 metrov v desno urejeno obračališče). V nadaljevanju se peljemo mimo cerkve sv. Jederti, nato pa že prispemo v Dražgoše, kjer najprej prispemo do križišča, kjer se v levo odcepi cesta proti Sv. Križu. Tu nadaljujemo po glavni cesti, nato pa prispemo v središče Dražgoš, kjer na predelu imenovanem Na Pečeh opazimo oznake za Bičkovo skalo (oznake so iz nasprotne smeri ceste), kjer se prične opisana pot. V bližini ni urejenih parkirnih mest.
c) Zapeljemo se v Kropo, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Dražgošam in Železnikom. Ko prispemo v Dražgoše, v središču Dražgoš, na predelu imenovanem Na Pečeh opazimo oznake za Bičkovo skalo (oznake so iz nasprotne smeri ceste), kjer se prične opisana pot. V bližini ni urejenih parkirnih mest.

Z izhodišča nadaljujemo na stransko cesto v smeri Bičkove skale in Dražgoške gore. Sprva hodimo po strmi asfaltni cesti proti zaselku Jelenšče, nato pa nadaljujemo levo na cesto v smeri hišnih številk Dražgoše 43, 68 in 70. Ob lepih razgledih s...

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Partizanski dom na Vodiški planini (1 h 30 min)
Dražgoše (Na Pečeh) - planina_kalisnik1
Dražgoše (Na Pečeh) - planina_kalisnik28
Dražgoše (Na Pečeh) - planina_kalisnik29
Dražgoše (Na Pečeh) - planina_kalisnik30
Diskusija o izletu Dražgoše (Na Pečeh) - Planina Kališnik ()