gorovja / Polhograjsko hribovje in LjubljanaPartizanski dom na Ključu / Dolenja vas (Kosmulj) - Partizanski dom na Ključu

Dolenja vas (Kosmulj) - Partizanski dom na Ključu

Izhodišče: Dolenja vas (Kosmulj) (400 m)
Cilj: Partizanski dom na Ključu (550 m)
Zemljevid: Ljubljana - okolica 1:50.000

Z avtoceste Ljubljana - Koper se usmerimo na izvoz Brezovica, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Dobrove pri Ljubljani. Iz krožišča na Dobrovi nadaljujemo proti Polhovemu Gradcu, mi pa cesti sledimo do kraja Dvor, kjer le malo pred koncem vasi nadaljujemo levo v smeri Dolenje vasi. Naprej prečimo Gradaščico, nato pa po nekaj 100 m prispemo do hiš v Dolenji vasi. Tu nadaljujemo po "glavni" cesti (levo se odcepi cesta proti Babni Gori), katera se višje strmeje vzpne, preči pas gozda, nato pa se položi in nas čez večji travnik pripelje do domačije Kosmulj. Tu bomo prišli do manjšega križišča ob katerem opazimo planinske smerne table za Ključ. Parkiramo na primernem mestu ob križišču, če tu ni prostora, pa za primeren parkirni prostor vprašamo domačine.

Z izhodišča se usmerimo na makadamsko cesto v smeri Ključa. Cesta se za hišama konča, mi pa nadaljujemo po markiranem kolovozu, ki gre v gozd. Po kolovozu se vzpenjamo le kratek čas, saj nas nato markacije usmerijo rahlo desno na markirano pešpot, ki se sprva vzpenja vzporedno s kolovozom. Vzpon nadaljujemo po markirani pešpoti, po kateri v 10 minutah nadaljnje hoje prispemo na vrh.
Z Bezenice nadaljujemo po markirani poti, ki se prične zmerno spuščati rahlo proti desni. Po krajšem spustu se priključimo staremu kolovozu, po katerem nadaljujemo najprej zložen in nato zmeren vzpon. Naprej zaradi številnih razpotij pazljivo sledimo markacijam, pot pa nas po nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje na manjši greben, na vrhu katerega pridemo do groba ubitega mladega partizana.
Pot naprej se za kratek čas rahlo spusti, nato pa nas pripelje na razpotje, kjer se pot razcepi na dva dela. Nadaljujemo lahko po levi položni, oz. po desni nekoliko bolj strmi poti. Po 10 minutah se obe poti združita in nas pripeljeta na označeno razpotje pod vrhom Ključa.
Tu nadaljujemo levo v smeri Doma na Ključu (naravnost Ključ 10 minut), katerega dosežemo po približno 5 minutah zložnega spusta.

Ob poti: Bezenica (476m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Ključ
Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu1 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu2 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu3 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu4 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu5 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu6 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu7 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu8 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu9 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu10 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu11 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu12 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu13 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu14 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu15 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu16 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu17 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu18 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu19 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu20 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu21 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu22 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu23 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu24 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu25 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu26 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu27 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu28 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu29 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu30 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu31 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu32 Dolenja vas (Kosmulj) - partizanski_dom_na_kljucu33
Diskusija o izletu Dolenja vas (Kosmulj) - Partizanski dom na Ključu ()
balon
10.3.2014
Pozdravljeni,

Ali razpolagate s podatkom o varnosti hoje od izhodisca do doma?

Ali je varno/ ocisceno?

Hvala,

Baloncki

BorisM
10.3.2014
Markirano pot Dolenja vas-Ključ-Prošca, smo v soboto očistili.
balon
12.3.2014
Hvala in varen korak želimo.