Celje - Sv. Peter (Olešče)

Izhodišče: Celje (241 m)
Cilj: Sv. Peter (Olešče) (525 m)
Zemljevid: Posavsko hribovje (Boč - Bohor) 1:50.000
Avtor: bruny

Celje, tretje največje slovensko mesto dosegljivo praktično iz več strani. Parkiramo nekje med železniško postajo in mostom preko Savinje v smeri Laško. Problem bi znal biti, ker so parkirišča v glavnem plačljiva...ob prihodu z vlakom, ti problemi seveda odpadejo.

Pot začnemo pri mostu čez Savinjo ob tabli s panoramskim prikazom Celjskega hribovja. Pot je v delu do zaključnega odcepa na Srebotnik uvodni del CPP - Celjske planinske poti. V prvem delu hodimo po poti med Savinjo in železniško progo do sotočja Voglajne z reko Savinjo. Nadaljujemo preko mostu in pod železniško progo v desno in v nadaljevanju po Pelikanovi poti na Stari grad.
Od gradu nadaljujemo levo strmo v hrib mimo gostišča in sledimo dobro utrjeni poti skozi naselje Osenca. Z leve se nam priključi pot iz naselja Teharje. Nadaljujemo po asfaltni povezavi skozi naselje Pečovje in sledimo odcepom v glavnem v desno, ki so odlično označeni s smernimi tablami.
V gozdnem delu se z leve priključi še planinska pot iz Štor imenovana ,,mimo Marije,,. Nadaljujemo po gozdni cesti ob dveh, treh hišah/vikendih in nato še enkrat levo po nekoliko ožji gozdni poti in višje delno tudi vlaki. Pot se nekoliko bolj strmo ponovno vzpenja in na levi strani je tudi nekaj jeklenic, bolj v funkciji ograje kot oprijema.
Kmalu dosežemo razpotje, naravnost in višje za Srebotnik, medtem, ko mi nadaljujemo levo in po dobrih sto metrih navzdol dosežemo Marijino kapelico vklesano v steno Srebotnika. Tu so klop, miza in vpisna skrinjica, mi pa po kratkem počitku nadaljujemo od kapelice navzgor po gozdni poti/vlaki in sledimo oznakam in smernim tablam za Svetino oziroma tablam Barbarine poti. Na večji travnati jasi je razpotje, kjer nadaljujemo levo za Almin dom, desno je pot na Tolsti vrh...
Sledimo gozdni poti do razpotja, kjer se nadaljuje pot navzgor na Almin dom, medtem, ko mi sestopimo desno navzdol v naselje Svetina. Po krajšem ogledu naselja nadaljujemo po poti XIV. divizije ob pokopališču (grob velike popotnice Alme Karlin, takoj levo ob vhodu) po cesti višje v smeri Kanjuce. Ob večji domačiji desno po cesti, tudi ob ogradi za konje pridemo na preval do lesenega križa desno ob cesti. Desno navzgor, kmalu za križem vodi pot na Veliki vrh.
Nadaljujemo od križa naravnost in nekoliko navzdol, pot poteka delno v gozdu in po travnikih. Ob eni od domačij dosežemo asfaltno povezavo in bolj konkretno naselje Kanjuce. Asfaltni povezavi sledimo ob odlični označenosti med domačijami po razgibani cesti vse do dela naselja Sela. Lesena tabla nas usmeri desno na makadamsko cesto in na zidani garaži še nekje zadnja korektna markacija z rimsko 14. Od garaže dalje markacije ,,poniknejo,, in v bolj izrazitem gozdnem delu enostavno sledimo cesti. To je nekje konec občine Štore in začetek občine Laško. Ob prihodu iz gozda navzdol je že na vidiku naselje Olešče s cerkvijo Sv. Petra nekoliko na hribu. Sledimo cesti skozi Petrovo Selo navzdol ob raztresenih domačijah, bolj ali manj vzdrževanih kapelicah...Markacij žal ni in na dveh razpotjih nadaljujemo v desno kar je itak logično zaradi boljše makadamske ceste. Kmalu dosežemo cerkev, nekoliko na vzpetini in to je tudi cilj poti danes v kraje med Svetino in Jurkloštrom.

Ob poti: Stari grad na Grajskem hribu (407m), Veliki vrh nad Svetino (807m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Lahomniški sopot
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim ciljem
Celje - sv_peter_olesce1 Celje - sv_peter_olesce2 Celje - sv_peter_olesce3 Celje - sv_peter_olesce4 Celje - sv_peter_olesce5 Celje - sv_peter_olesce6 Celje - sv_peter_olesce7 Celje - sv_peter_olesce8 Celje - sv_peter_olesce9 Celje - sv_peter_olesce10 Celje - sv_peter_olesce11 Celje - sv_peter_olesce12 Celje - sv_peter_olesce13 Celje - sv_peter_olesce14 Celje - sv_peter_olesce15 Celje - sv_peter_olesce16 Celje - sv_peter_olesce17 Celje - sv_peter_olesce18 Celje - sv_peter_olesce19 Celje - sv_peter_olesce20 Celje - sv_peter_olesce21 Celje - sv_peter_olesce22 Celje - sv_peter_olesce23 Celje - sv_peter_olesce24 Celje - sv_peter_olesce25 Celje - sv_peter_olesce26 Celje - sv_peter_olesce27 Celje - sv_peter_olesce28 Celje - sv_peter_olesce29 Celje - sv_peter_olesce30 Celje - sv_peter_olesce31 Celje - sv_peter_olesce32 Celje - sv_peter_olesce33 Celje - sv_peter_olesce34 Celje - sv_peter_olesce35 Celje - sv_peter_olesce36 Celje - sv_peter_olesce37 Celje - sv_peter_olesce38 Celje - sv_peter_olesce39 Celje - sv_peter_olesce40 Celje - sv_peter_olesce41 Celje - sv_peter_olesce42 Celje - sv_peter_olesce43 Celje - sv_peter_olesce44 Celje - sv_peter_olesce45 Celje - sv_peter_olesce46 Celje - sv_peter_olesce47 Celje - sv_peter_olesce48 Celje - sv_peter_olesce49 Celje - sv_peter_olesce50 Celje - sv_peter_olesce51 Celje - sv_peter_olesce52 Celje - sv_peter_olesce53 Celje - sv_peter_olesce54 Celje - sv_peter_olesce55 Celje - sv_peter_olesce56 Celje - sv_peter_olesce57 Celje - sv_peter_olesce58 Celje - sv_peter_olesce59 Celje - sv_peter_olesce60 Celje - sv_peter_olesce61 Celje - sv_peter_olesce62 Celje - sv_peter_olesce63 Celje - sv_peter_olesce64 Celje - sv_peter_olesce65 Celje - sv_peter_olesce66 Celje - sv_peter_olesce67 Celje - sv_peter_olesce68 Celje - sv_peter_olesce69 Celje - sv_peter_olesce70 Celje - sv_peter_olesce71 Celje - sv_peter_olesce72 Celje - sv_peter_olesce73 Celje - sv_peter_olesce74 Celje - sv_peter_olesce75 Celje - sv_peter_olesce76 Celje - sv_peter_olesce77 Celje - sv_peter_olesce78 Celje - sv_peter_olesce79 Celje - sv_peter_olesce80 Celje - sv_peter_olesce81 Celje - sv_peter_olesce82
Diskusija o izletu Celje - Sv. Peter (Olešče) ()