gorovja / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovjeSv. Katarina nad Novokračinami / Branček - Sv. Katarina nad Novokračinami

Branček - Sv. Katarina nad Novokračinami

Izhodišče: Branček (607 m)
Cilj: Sv. Katarina nad Novokračinami (675 m)
Zemljevid: Snežnik 1:50.000

Najprej se zapeljemo v Ilirsko Bistrici, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti MP Jelšane. Za naseljem Jelšane zapustimo glavno cesto proti Hrvaški in z vožnjo nadaljujemo levo v smeri naselja Novokračine. Sledi nekaj več kot 1,5 km vožnje po asfaltirani in vzpenjajoči se cesti, nato pa prispemo na manjši prelaz, kjer opazimo oznake za Sv. Katarino, na levi strani ceste pa še primerno mesto za parkiranje.

S parkirišča najprej prečimo cesto, nato pa se usmerimo na sprva še asfaltno cesto v smeri Sv. Katarine. Pri rampi se asfalt konča, mi pa le nekaj korakov naprej prispemo do prve postaje križevega pota. V nadaljevanju se vzpenjamo po gozdni cesti, ob kateri nas spremljajo že omenjene postaje križevega pota. Med deseto in enajsto postajo se nam z desne priključi še neoznačeno pot iz Novokračin (v opisu izhodišče Rjavi bg), mi pa nadaljujemo rahlo levo, po cesti, ki nas nekoliko naprej pripelje iz gozda. Sledi nekoliko bolj položna in deloma razgledna pot, katera nas hitro pripelje do lovske koče.
Od lovske koče sledi le še kratek vzpon po cesti ali po bližnji stezici in že dosežemo kapelo sv. Katarine, ki se nahaja na razglednem vrhu.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2014 (september).

Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim ciljem
Branček - sv_katarina_nad_novokracinami1
Branček - sv_katarina_nad_novokracinami25
Branček - sv_katarina_nad_novokracinami26
Branček - sv_katarina_nad_novokracinami27
Diskusija o izletu Branček - Sv. Katarina nad Novokračinami ()