gorovja / Julijske AlpeLajnar / Bohinjsko sedlo - Lajnar

Bohinjsko sedlo - Lajnar (označena pot)

Izhodišče: Bohinjsko sedlo (1277 m)
Cilj: Lajnar (1549 m)
Ime poti: označena pot
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo proti Bledu in naprej proti Bohinjski Bistrici. Iz Bohinjske Bistrice nadaljujemo levo v smeri Tolmina in Soriške planine. Tej cesti nato sledimo do velikega parkirišča v bližini smučarskega centra Soriška planina.
Iz Železnikov se peljemo proti Podbrdu ali obratno, a le do mesta, kjer nas oznake za Soriško planino usmerijo na vzpenjajočo cesto. Tej cesti nato sledimo do velikega parkirišča ob vznožju smučišča Soriška planina.

S parkirišča na Bohinjskem sedlu se usmerimo na makadamsko cesto v smeri Litostrojske koče na Soriški planini. Po manj kot 5 minutah rahlega vzpona prispemo do omenjene planinske koče od katere se nam odpre pogled na bližnja travnata pobočja okoliških vrhov.
Od koče nadaljujemo po markirani poti v smeri Šavnika, Možica in Lajnarja. Po nekaj 10 korakih hoje pridemo na manj opazno razpotje, kjer se rahlo v desno odcepi pot proti Možicu, mi pa nadaljujemo naravnost v smeri Lajnarja. Pot naprej se sprva zložno vzpenja ob robu vlečnice, nato pa se začne nekoliko strmeje vzpenjati proti sedlu med Lajnarjem na levi in Malim Slatnikom na desni.
Po približno pol ure hoje stopimo na omenjeno sedlo, kjer je razpotje več poti. Nadaljujemo levo v smeri Dravha in Lajnarja (desno Slatnik, Šavnik in Možic) po poti, ki se vzpne po in ob razglednem grebenu. Omenjena pot, ki poteka ob pašni graji, nas v nekaj minutah nadaljnjega vzpona pripelje na vrh Lajnarja.

Ob poti: Koča na Soriški planini (1306m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Dravh (20 min)
Bohinjsko sedlo - lajnar1 Bohinjsko sedlo - lajnar2 Bohinjsko sedlo - lajnar3 Bohinjsko sedlo - lajnar4 Bohinjsko sedlo - lajnar5 Bohinjsko sedlo - lajnar6 Bohinjsko sedlo - lajnar7 Bohinjsko sedlo - lajnar8 Bohinjsko sedlo - lajnar9 Bohinjsko sedlo - lajnar10 Bohinjsko sedlo - lajnar11 Bohinjsko sedlo - lajnar12 Bohinjsko sedlo - lajnar13 Bohinjsko sedlo - lajnar14 Bohinjsko sedlo - lajnar15
Diskusija o izletu Bohinjsko sedlo - Lajnar (označena pot)
REKREATIVEC
20.7.2008
Ta izlet sem opravil danes po kosilu, lahko rečem da je v tem času vredno obiska, saj ob poti ne zgrešiš borovnic, katerih se veselijo predvsem otroci.
Na vrhu ponavadi piha, lep pa je razgled na Sorico, Davčo, Porezen in ostale kraje v dolini.
Priporočam tudi družinam s predšolskimi otroki.