Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

gorovja / Julijske AlpeRifugio Brunner / Bele vode / Rio Bianco - Rifugio Brunner

Bele vode / Rio Bianco - Rifugio Brunner

Izhodišče: Bele vode / Rio Bianco (989 m)
Cilj: Rifugio Brunner (1432 m)
Zemljevid: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000

a) Preko MP Rateče se zapeljemo v Italijo, nato pa sledimo glavni cesti do Trbiža / Tarvisio, kjer na začetku kraja zavijemo levo v smeri Bovca. Cesta nas za naseljem Rabelj / Cave del Predil hitro pripelje do križišča pred Rabeljskim jezerom / Lago di Predil, kjer gremo desno. Sledi še nekaj vožnje po Jezerski dolini / Val Rio del Bianco, nato pa prispemo do mesta, kjer cesta preči Beli potok / Rio Bianco, kjer na levi strani parkiramo na manjšem parkirišču. Kakih 100 m naprej se ob naslednjem potoku nahaja večje parkirišče, kjer je izhodišče poti za na Jerebico.
b) Preko MP Predel se zapeljemo v Italijo ter se spustimo do rabeljskega jezera / Lago di Predil, kjer za jezerom nadaljujemo levo proti Nevejskemu prevalu (v Žlebeh) / Sella Nevea. Sledi še nekaj vožnje po Jezerski dolini / Val Rio del Bianco, nato pa prispemo do mesta, kjer cesta preči Beli potok / Rio Bianco, kjer na levi strani parkiramo na manjšem parkirišču. Kakih 100 m naprej se ob naslednjem potoku nahaja večje parkirišče, kjer je izhodišče poti za na Jerebico.

Z izhodišča najprej previdno prečimo cesto, nato pa nadaljujemo po markirani poti v smeri proti kočama Brunner in Corsi in bivaku Gorizia. Sprva hodimo po zložni poti, ki poteka po levem bregu Belega potoka, hitro pa pot postane bolj strma, s poti, ki sicer večinoma poteka skozi gozd, pa se nam odpirajo lepi pogledi na skočnike, brzice in tolmune Belega potoka. Višje se gozd nekajkrat razredči, tako da se nam odpre lep pogled, ki seže od bližnjih vrhov, do mejnih gora med Slovenijo in Italijo. Višje prečimo še nekaj hudournikov, za tem pa se mimo izvira vzpnemo do obnovljene koče Brunner.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2019 (junij).

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Rifugio Corsi (2 h 45 min)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Bele vode / Rio Bianco - rifugio_brunner1
Bele vode / Rio Bianco - rifugio_brunner21
Bele vode / Rio Bianco - rifugio_brunner22
Bele vode / Rio Bianco - rifugio_brunner23
Diskusija o izletu Bele vode / Rio Bianco - Rifugio Brunner ()