gorovja / Julijske AlpeČrni vrh / Colrotondo / Bela Peč / Villa Bassa - Črni vrh / Colrotondo

Bela Peč / Villa Bassa - Črni vrh / Colrotondo

Izhodišče: Bela Peč / Villa Bassa (770 m)
Cilj: Črni vrh / Colrotondo (1486 m)
Zemljevid: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

a) Najprej se zapeljemo v Kranjsko Goro, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Ratečam in dalje Italiji. V nadaljevanju se peljemo proti Trbižu / Tarvisio, nekoliko za odcepom ceste proti Belopeškim jezerom / Lago di Fusine, pa se v levo odcepi cesta proti naselju Ahlete / Aclete. Nadaljujemo na omenjeno cesto, ki nas vodi še mimo nekaj hiš, nato pa gremo z asfaltne ceste rahlo desno, tako da zapeljemo skozi podvoz nekdanje železniške proge, danes kolesarske steze. Na drugi strani podvoza parkiramo na primernem mestu.
b) Preko MP Predel se zapeljemo v Italijo, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Trbižu / Tarvisio in dalje proti Ratečam. V naselju Bela Peč / Villa Bassa, pa se v desno odcepi cesta proti naselju Ahlete / Aclete. Nadaljujemo na omenjeno cesto, ki nas vodi še mimo nekaj hiš, nato pa gremo z asfaltne ceste rahlo desno, tako da zapeljemo skozi podvoz nekdanje železniške proge, danes kolesarske steze. Na drugi strani podvoza parkiramo na primernem mestu.

Z izhodišča nadaljujemo po makadamski cesti, ki nas vodi čez most, nato pa se nadaljuje ob Črnem potoku / Rio Nero. Nekoliko naprej se markacije končajo, saj markirana pot proti Koprivniku / Ortigara in Valromana s ceste zavije desno v gozd. Sprva zložna cesta se kmalu prične vidno vzpenjati in nas pripelje do jezu, še nekoliko naprej pa nas vodi še mimo kipa sv. Marije. Višje še nekajkrat prečimo potok, nato pa se za kočo cesta spremeni v dokaj strm kolovoz. Kolovozu na razpotjih sledimo po "glavni" poti, na nadmorski višini nekaj manj kot 1300 m, pa se nam z desne priključi markirana pot iz Koprivnika. Približno 15 minut se vzpenjamo ob markacijah, nato pa pred sedlom Črni vrh / Sella di Colrotondo, markirana pot zavije desno in se vzpne na omenjeno sedlo, kjer je označeno razpotje.
Mi se ne vzpnemo na nekaj korakov oddaljeno sedlo in nadaljujemo levo po nemarkiranem kolovozu, kateremu se minuto višje z desne priključi pot od Belopeških jezer / Lago di Fusine.
Pot nadaljujemo po kolovozu, ki se zložno do zmerno vzpenja in vodi proti severu. Višje dosežemo najvišjo točko Črnega vrha, mi pa nadaljujemo še približno minuto naprej, do večje poseke, kjer stoji lovska opazovalnica in od koder se nam odpre lep razgled.
Izhodišče - Jezerska planina 0:15, Jezerska planina - sedlo Črni vrh 1:00, sedlo Črni vrh - Črni vrh 0:25.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2018 (november).

Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo1 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo2 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo3 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo4 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo5 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo6 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo7 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo8 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo9 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo10 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo11 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo12 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo13 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo14 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo15 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo16 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo17 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo18 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo19 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo20 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo21 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo22 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo23 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo24 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo25 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo26 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo27 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo28 Bela Peč / Villa Bassa - crni_vrh___colrotondo29
Diskusija o izletu Bela Peč / Villa Bassa - Črni vrh / Colrotondo ()